Mijn product blijft steken in de herstelmodus

De fout Herstelmodus kan optreden als de procedure voor het bijwerken van de firmware wordt onderbroken (bijvoorbeeld de Epson-printer per ongeluk of opzettelijk uitschakelen), als kabels worden verwijderd of als de installatie wordt geannuleerd voordat deze is voltooid. Volg de onderstaande instructies om de firmware-installatie opnieuw te starten en de printer te herstellen:

Opmerking:

Het proces voor het bijwerken van de firmware kan alleen worden voltooid met een USB-kabel, dit is niet mogelijk terwijl u verbonden bent via Wi-Fi.

  1. Ga naar de Epson Support-website, selecteer uw productmodel en open het tabblad Downloads.
  2. Open de Firmware Recovery Tool download in het gedeelte Firmware en klik op Weergeven.

    Opmerking:

    Als er geen downloadoptie voor het Firmware Recovery Tool wordt weergegeven, neemt u contact op met de Epson-ondersteuning.

  3. U wordt doorverwezen naar een downloadpagina, accepteer de voorwaarden en download het hulpprogramma.
  4. Sluit uw printer via een USB-kabel aan op uw computer.
  5. Voer de Firmware Recovery Tool-download uit en wacht ten minste 15 minuten tot de installatie volledig is voltooid.
    Waarschuwing:

    Wacht minstens 15 minuten tot de installatie is voltooid , zelfs als de installatie voltooid lijkt te zijn, voordat u kabels verwijdert of probeert de printer te gebruiken.